Tuesday, June 7, 2011

Customer is always ryte!

Yeah, customer is always ryte..
Cm no leyh kuar ayat nih yerk...
Haha.. its ok la...
Punce rejeki dtg dr dorg...
So, mmg betol la dorg sentiase betol...

Now jam da kol 1.28am..
N aku still dok depan kaunter, memerhatikan customer-customer aku yg asik dgn game dorg..
Urm, x COUNTER STRYKE or DOTa..
2 jep la GAME yg salu aku dgr...
Suasana dlm kedai nih still meriah..
Kalah siang ari...
Tebalek lak.. Siang Sunyi jep.. Malam bukan men riuh lg...

Hehe..Act,xde mende pon aku nk tulis kt cni..
Hehe..
Saje jep aku menconten arang d blog nih..
Wahaha...
Ye la, cume aku nk membuktikan statement CUSTOMER IS ALWAYS RYTE ni jep...
N sudah semestinye tebukti..
Kalo x, xkan la aku still dok depan pc smbil tgu customer aku dgn penoh kesabaran nih cni n dlm keadaan tesenggok2.. Hehe..
BTW, aku x kisah pon.. Hehe.. Moge rejeki ari nih d berkati n melimpah ruah...
Moge bs nih berjalan lancar n semakin maju hendak nye..
AMIN....


Ni la suasane kedai skarang!!





Tp pic dye x clear sgt...

Counter Gurl...
=)

No comments:

Post a Comment